Zamówienia o wartości powyżej 700 zł wysyłane są na koszt www.compression-fashion.pl
Ze względu na bezpieczeństwo, wszystkie przesyłki o wartości powyżej 200 zł zawsze dostarczamy kurierem zgodnie z powyższym cennikiem.
UWAGA! Płatność za pobraniem powyżej 400 zł jest dostępna wyłącznie dla stałych Klientów www.compression-fashion.pl . Z powodu ryzyka nieodebrania paczki, zamówienia tej wielkości muszą być opłacone wyłącznie przelewem na konto sklepu. Opcja przesyłek pobraniowych odbieranych w paczkomatach dostepna jest tylko dla zamówień o wartości nieprzekraczającej 200 zł .
TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = CZAS REALIZACJI + CZAS DOSTAWY !
Czas realizacji zamówienia jest różny i zależy od dostępności towaru w naszym magazynie lub u dostawców, a zatem jest to czas oczekiwania na wysłanie towaru przez www.compression-fashion.pl . Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych, choć w wielu przypadkach jest znacznie krótszy.
W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym terminie Klient zostanie poinformowany o najszybszym terminie realizacji.
Czas i sposób dostawy
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. W przypadku towarów o wartości
nieprzekraczającej 200 zł
mają Państwo do wyboru dwie opcje: firma kurierska DPD oraz Poczta Polska (priorytet). Przesyłki o wartości
powyżej 200 zł
zawsze wysyłamy kurierem zgodnie z podanym wyżej cennikiem. Zachęcamy Państwa do korzystania z wysyłki kurierskiej, gdyż gwarantuje ona dostawę szybką i bezpieczną. Dzięki niej mają Państwo również możliwość sprawdzenia gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.
POCZTA KURIERSKA
Przesyłki nadawane Firmą Kurierską DPD dostarczane są w następnym dniu roboczym po nadaniu. Każda paczka wysłana za pomocą firmy DPD jest monitorowana i ubezpieczona na całkowitą wartość wyrobu. Kurierzy dowożą paczki bezpośrednio pod wskazany adres w godzinach 10-18. Jeśli istnieje obawa, że w tych godzinach nie będą mogli Państwo odebrać przesyłki, można podać inny adres dostawy - np. do pracy. Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, trzykrotnie awizuje paczkę zanim zostanie ona zwrócona do nadawcy. Firma DPD gwarantuje nie tylko szybką i bezpieczną dostawę, ale także możliwość sprawdzenia gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka. Za pomocą automatycznie wysyłanych wiadomości e-mail, otrzymają Państwo także informacje:
POCZTA POLSKA
Wszystkie przesyłki wysyłane są priorytetem. Czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Przesyłka jest dostarczana na podany adres w godzinach od 8-20. Jeśli doręczyciel nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, wówczas pozostawia awizo i zamawianą paczkę można odebrać na poczcie w ciągu 14 dni. Jeżeli w ciągu 7 dni od momentu wysłania przesyłki przez www.compression-fashion.pl nie otrzymają Państwo ani paczki ani awizo, prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym. Zdarzyć się może bowiem, że awizo zaginie lub doręczyciel nie ma możliwości pozostawienia awizo w odpowiednim miejscu. Do odebrania przesyłki w placówce poczty wystarczy dowód osobisty. Jeśli przesyłki nie ma w Urzędzie Pocztowym po 7 dniach roboczych od jej nadania, prosimy o kontakt z nami pod adresem info@ www.compression-fashion.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 61 622 10 05 .
Przesyłki zagraniczne
nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy wynosi do 7 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.
PACZKOMATY InPost
Przesyłki, które Klient sam odbiera we wskazanym przez siebie paczkomacie. Czas dostawy do paczkomatu to 24 h od momentu nadania przesyłki. W chwili dostarczenia przesyłki do wybranego paczkomatu, Klient jest informowany mailowo oraz przez SMS - powiadomienie zawiera sześciocyfrowy kod odbioru. Należy zachować ten kod, by móc odebrać paczkę. Przesyłka znajduje się w paczkomacie przez 2 dni (48 h) od dnia otrzymania powiadomienia. W przypadku braku możliwości odbioru towaru w tym terminie, należy skontktować się z obsługą sklepu ( info@ compression-fashion.p l lub telefonicznie 61 622 10 05).
Uwaga! Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze. Jeśli opakowanie zostało naruszone lub w jakiś sposób zniszczone i mogło to spowodować uszkodzenie produktu, prosimy o spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego. Będzie on niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.